| https://veliki.com.ua/address.php?city=Кривой Рог |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Почав заглядатися на карбонові підседели, аж отут почалися страшні речі: гальванічна корозія в місцях контакту карбону та алюмінію (з цим зіштовхнулись і в Боїнгу), фотографії згнивших закладних підфляжників, залиплих підседелів (алю в карбоні чи карбон в алю) та з'їдених корозією алюмінієвих компонентів (підседелів чи підседельних труб рами).
І якось думка "красиво, понтово, а може ще й трохи комфортніше буде" змінилась на "та на біса воно мені треба з такими проблемами".
Потім з'явилась думка "а якщо весь підседел, що буде в рамі, просто обмотати прозорим скотчем? Він тонкий і діелектричний".
Хтось має щось сказати з цього приводу?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 13:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 110
Изображения: 7
Город: Bartertown
Пол: Муж
Зарегистрирован:14.08.2015
А Вы слышали как алюминиевые подседелы закисают в стальных рамах?
ну как то же люди ездят с карбоновыми подседелами в алюминиевых рамах)
штырь вроде же покрыт лаком и сам карбон не касается алюминия,к тому же есть специальная смазка для карбоновых деталей,чтоб они не закисали,к тому же не мешало бы через определенные промежутки времени подседел извлекать чистить от старой смазки и мазать свежей.

_________________
Hit-and-Run


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 13:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Про сталь+алю не цікавився, не в курсі. Але ж сталеві болти чудово почуваються в алю виносках, вилках тощо?
В курсі про титан+алю і от тепер про карбон+алю.

Так, якось їздять. Але купувати за власні гроші зайвий, хоч і понтовий, гемор якось не хочеться)) Тим-паче, якби згнив підседела - ну і до біса. З рамою складніше.

Фрикційна змазка не має діелектричного функціоналу - її мета збільшення тертя в районі замку підседела без збільшення моменту затяжки.
Лак по карбону - згоден, можливо. Більшість тих страшних фотографій були в місцях контакту голого карбону (підседельна труба карбонової рами, наприклад) з алюмінієм.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 13:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 731
Изображения: 82
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:26.09.2009
Два года не доставал глагол из рамы. Только что прочел - специально пошел достал - все норм. Следов коррозии не вижу, обычный аллюминий...

_________________
отчеты


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 13:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Loredan писал(а):
Два года не доставал глагол из рамы. Только что прочел - специально пошел достал - все норм. Следов коррозии не вижу, обычный аллюминий...

Підседел - алю, рама - карбон?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 13:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 731
Изображения: 82
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:26.09.2009
Подсидел карбон, алю рама.

_________________
отчеты


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 14:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Loredan писал(а):
Подсидел карбон, алю рама.

Дякую.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 14:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 731
Изображения: 82
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:26.09.2009
Причем у меня изначально насухо стоит :facepalm: Ничего не скрипит, не елозит туда сюда, сидит плотно. Может эта короззия появляется за более длительный промежуток времени? Или в коррозировании и смазка принимает участие?

_________________
отчеты


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 14:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Справа у розташуванні матеріалів в гальванічному ряді - як і у випадку "алю + титан". Простий їх фізичний контакт викликає гальванічну корозію алюмінію. Це електрохімія.
Однак, маю визнати, здебільшого гугляться проблеми у випадку контакту алю з голим карбоном: бонки підфляжників чи алю штирь в карбоновій рамі, алю ніпеля в карбонових ободах тощо. Цілком допускаю, що зовнішній лак на поверхні карбонових керма, підседела тощо, якщо він цілий, виступає діелектриком та вирішує цю проблему.
А я почав безпідставно лякатися ))

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 16:08 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
У меня заглушки карбонового руля выточены из
алюминиевых крышек выносов, и там и там голый
материал, никакой реакции не наблюдаю. Дождь и
пот туда проникают беспрепятственно.
Думаю тут вопрос еще к коррозионной стойкости
сплава алюминия.

С другой стороны посмотреть на любую дрель или ей
подобный инструмент. Верхняя крышка с щеткодержателями
алюминиевая, щетки графитовые. Думаю у карбона и графита
близкая электрохимия. Загажен алюминий графитовой пылью
и как-то работает.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 16:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Скорее тут нужно не на карбон смотреть, а на алю. Когда алю активно "корродирует" и покрывается окислом- то именно он, а не алю, может прикипеть и набрав еще и грязи и влаги "делать проблемы". Но для этого и алю тоже лакируют или анодируют. Карбон не обязательно в лаке, насколько я могу видеть по разным карбоновым палкам и деталям. Даже карбон со сдертым слоем наружного лака никак себя не проявил плохо в случае карбонового подседела и алюрамы, использовался фрикционный спрей "с песком"
Изображение

но на будущее планирую для монтажа и карбона в карбон и сочетаний алю+карбон использовать пасту от Dynamic, она по обзору в Tour была лучше всего по цена/качество, к тому же хорошо показала себя и просто для монтажа алю деталей.
Изображение


В общем, правильно устанавливать и правильно смазывать, не забывать правильно мыть- правила простые и понятные. Вероятность проблем тогда маленькая довольно.

Однако есть и противоположные примеры, но тут производитель недосмотрел. Пример- выносы Profile Design Cobra S, которые отзывали по причине того, что коррозия в этих алюкарбономобвернутых выносах приводила в нескольких подтвержденных случаях к их разрушению и фиговым последствиям на ходу. Опять-таки, тут скорее комбинация факторов (может быть, избыточная влага, и постоянно, а может неправильная обработка в процессе производства и потом коррозия под слоем карбона), поскольку у меня таких два и они "на глаз" в порядке. 10 случаев на тысячи выносов и без деталей- производителю проще перестраховаться на внутреннем рынке ("Sold at: Independent bicycle stores nationwide..."), поскольку в Германии их продолжали продавать. Да и сейчас продаются, как я быстро погуглил.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 18:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 1556
Город: Bad Tölz
Пол: Муж
Зарегистрирован:08.02.2009
Цитата:
А Вы слышали как алюминиевые подседелы закисают в стальных рамах?

у меня закис как-то алю-штырь в хромоле, не штырь ни рама мне уже не нужны были, но я пошел на принцип.
в ход пошли реально брутальная кувалда и самый большой сантехнический ключ весом в 15 кг.
... и штырь даже на 1 мм не шелохнулся :shock: , размочалилось и согнулось нах, но не шелохнулось :eek:

_________________
велик = удлинитель для тела


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 10:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
d.lus писал(а):
Потім з'явилась думка "а якщо весь підседел, що буде в рамі, просто обмотати прозорим скотчем? Він тонкий і діелектричний".
Хтось має щось сказати з цього приводу?


А не виникало думки, що вуглецева тканина, в процесі виготовлення деталі, просочена смолою, та ще й вкрита лаком - вони не менш діелектричні ніж скотч... Щодо фрикційної пасти мабуть й казати не буду. :roll:

Мабуть, це якась чергова серія "цікавих дослідів" на кшталт "літол + алюміній".

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 10:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
real SIMON писал(а):
Мабуть, це якась чергова серія "цікавих дослідів" на кшталт "літол + алюміній".

Може й так. Але...

Ось boeing.com пише:
"Fiber-reinforced plastics are corrosion resistant, but plastics reinforced with carbon fibers can induce galvanic corrosion in attached aluminum structure."
"For example, graphite fibers, which are used to reinforce some plastic structure, present a particularly challenging galvanic corrosion combination. The fibers are good electrical conductors and they produce a large galvanic potential with the aluminum alloys used in airplane structure. The only practical, effective method of preventing corrosion is to keep moisture from simultaneously contacting aluminum structure and carbon fibers by finishing, sealing, using durable isolating materials such as fiberglass, and providing drainage"

Оці наші інтернетики
Вложение:
cfc1.jpg
cfc1.jpg [ 178.82 КБ | Просмотров: 1583 ]

Вложение:
cfc2.jpg
cfc2.jpg [ 95.99 КБ | Просмотров: 1583 ]

Вложение:
cfc3.jpg
cfc3.jpg [ 88.44 КБ | Просмотров: 1583 ]


Ну і хто розуміє розмовну англійську
phpBB [video]

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 10:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 1739
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
d.lus писал(а):
Почав заглядатися на карбонові підседели, аж отут почалися страшні речі: гальванічна корозія в місцях контакту карбону та алюмінію (з цим зіштовхнулись і в Боїнгу), фотографії згнивших закладних підфляжників, залиплих підседелів (алю в карбоні чи карбон в алю) та з'їдених корозією алюмінієвих компонентів (підседелів чи підседельних труб рами).
Хтось має щось сказати з цього приводу?

Думаю що проблема повязана з попаданням певних елементів , розчинених у воді , на поверхню алюмінієвого сплаву і початком коррозії саме алю . Карбон тут не відіграє суттєвої ролі . Проблема замічена була ще на стальних рамах . Обмотування хіба буде створювати додаткову прокладку , але вона буде патрошитися . Метод боротьби пропонував колись андр - кусок камери на місце з'єднання , або замазування щілин , щоб вода не проникала . Є й стандартний спосіб - регулярне обслуговування ,періодична інспекція , особливо після дощових виїздів . Закисання не є таким частим , як може здатися (результат роботи змі).

Вказане відео має переклад
phpBB [video]


Последний раз редактировалось romm 01.05.2019 11:15, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 11:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
romm писал(а):
Думаю що проблема повязана з попаданням певних елементів , розчинених у воді , на поверхню алюмінієвого сплаву і початком коррозії саме алю . Карбон тут не відіграє суттєвої ролі . Проблема замічена була ще на стальних рамах .
...
Закисання не є таким частим , як може здатися (результат роботи змі).

Не сказав би. Узяти, скажімо, російськомовні приклади. Гуглиться зовсім не мало, а це ж лише та частина, про яку написано в інеті.
https://www.google.com/search?q=%D0%B7% ... 80&bih=881
https://www.google.com/search?q=%D0%B7% ... 80&bih=881
https://www.google.com/search?rlz=1C1CH ... N_8MECCBQA
https://www.google.com/search?rlz=1C1CH ... N5g7WwYCX0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 11:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 1739
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
andr писал(а):
Не сказав би. Узяти, скажімо, російськомовні приклади. Гуглиться зовсім не мало, а це ж лише та частина, про яку написано в інеті.

Ну це би треба було співвіднести з кількістю алю рам в експлуатації .Та й проблема така , що спонукає викласти в нет ,обсудити, рішити (вартість рами на кону) .
Я співвставив з особистим досвідом . В мене ця цифра - кілька відсотків , не мало , але й не багато . Але я не претендую на істину , тільки власний досвід .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 11:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
romm писал(а):
Я співвставив з особистим досвідом . В мене ця цифра - кілька відсотків , не мало , але й не багато .

І серед моїх очних знайомих десь із четверо мали таку радість. Якщо припустити, що таких знайомих біля сотні - виходить якраз кілька відсотків. Хтозна, багато це чи мало, та проблема є. І її неважко вирішити.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 11:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Якщо звертатися до авіаційного досвіду, то умови експлуатації літака досить суттєво відрізняються від велосипедних. Звідки взятися достатній кількості електричного потенціалу на велосипеді - просто незрозуміло. Чому, достатньо добре почуваються композитні рами алюкарбон, та алюхромоль, досить поважного віку? На мій погляд, судячи з фото, корозійні проблеми від неправильної експлуатації (полінився помити, забув змастити...). Так саме, людині можна місяць не приймати душ, а потім жалітися на раптово й незвідки з'явившийся дерматіт.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 14:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
real SIMON писал(а):
Якщо звертатися до авіаційного досвіду, то умови експлуатації літака досить суттєво відрізняються від велосипедних. Звідки взятися достатній кількості електричного потенціалу на велосипеді - просто незрозуміло. Чому, достатньо добре почуваються композитні рами алюкарбон, та алюхромоль, досить поважного віку? На мій погляд, судячи з фото, корозійні проблеми від неправильної експлуатації (полінився помити, забув змастити).

Так про це ж і мова. Добре зроблена рама з різнорідних матеріалів живе довго, бо там щільні з'єднання, куди вода ніколи не проника. Проте між підсіделом та підседельною трубою - капілярного розміру зазор. Вода туди потрапляє миттю й тримається там місяцями. А в воді завжди є солі. Дороги та обочини взагалі завжди солоні, бо їх щосезону посипають від ожеледиці.
Тож треба виймати підсідел щоразу після мокрого катання. Можна зробити й простіше: назавжди ізолювати це все від води маленьким шматком звичайної камери чи силіконовим герметиком.
viewtopic.php?f=36&t=19170


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 17:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
real SIMON писал(а):
Звідки взятися достатній кількості електричного потенціалу на велосипеді - просто незрозуміло.


В даному випадку мова йде про різницю електродних потенціалів. Для алюмінію це - 1,66, для углероду 0,13. Достатньо вологи щоб почалася корозія.


romm писал(а):
Думаю що проблема повязана з попаданням певних елементів , розчинених у воді , на поверхню алюмінієвого сплаву і початком коррозії саме алю . Карбон тут не відіграє суттєвої ролі .


Тоді були б приклади (набагато більш масові) закисання алюмінієвих підсиділів в алю рамах.
Але цього немає.
Звісно є випадки корозії алюмінію. Найбільше (імхо) корозії піддається сплав 2014 через значний вміст міді. Сплав 6061 досить стійкий до корозії.


real SIMON писал(а):
корозійні проблеми від неправильної експлуатації (полінився помити, забув змастити...).


Згоден


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 17:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 540
Город: Полтава
Пол: Муж
Зарегистрирован:12.10.2009
andr писал(а):
І серед моїх очних знайомих десь із четверо мали таку радість. Якщо припустити, що таких знайомих біля сотні - виходить якраз кілька відсотків. Хтозна, багато це чи мало, та проблема є. І її неважко вирішити.

От йопт...
У мене теж алю-штир у карбоновій рамі, і я два роки його не відкручував.

_________________
Адаптер для ПЕТ пляшки для встановлення безкамерки(Відео)
Украдены Cannondale Trail 29ER SL1 и Focus Burrito carbon


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 17:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 540
Город: Полтава
Пол: Муж
Зарегистрирован:12.10.2009
andr писал(а):
назавжди ізолювати це все від води маленьким шматком звичайної камери

Назавжди не виходить, через два-три місяці активного катання, камера починає тріскатись від сонячних променів. Я колись так робив, то за сезон разів три камеру міняв.

_________________
Адаптер для ПЕТ пляшки для встановлення безкамерки(Відео)
Украдены Cannondale Trail 29ER SL1 и Focus Burrito carbon


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 18:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Штош :)
Почитав ваші думки та практичний досвід, перечитав з якого сплаву у мене рама і, все ж, замовив картонку.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 20:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 766
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:07.06.2015
real SIMON писал(а):
А не виникало думки, що вуглецева тканина, в процесі виготовлення деталі, просочена смолою, та ще й вкрита лаком - вони не менш діелектричні ніж скотч...

Спор разрешит тестер-мультиметр. Внутри карбоновой трубы всегда есть лохмотья волокна (а нет - так на срезе точно есть). Тыцьнуть омметром в волокна - проводимость есть между всеми точками.
Пропитка не защищает, защищает наружный слой лака.
Да и проводимость в толще трубы тут особой роли не играет - важно касается ли углеволокно алюминия, или нет.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 20:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Резал как то итальянский карборуль - нет там никаких "лохмотьев".

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 21:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
andr писал(а):
Назавжди ізолювати це все від води маленьким шматком звичайної камери.
Anatol писал(а):
Назавжди не виходить, через два-три місяці активного катання, камера починає тріскатись від сонячних променів. Я колись так робив, то за сезон разів три камеру міняв.

Хіба важко замінити "зів'ялий" шматок новішим? Це ж хвилина роботи, без метафор. Хоча у мене камери якісь стійкі, одного шматка на рік вистачає точно. А ще десь валяються старі поліуретанові камери, так у цій ролі вони мають жити довше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 22:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 1739
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
@noxin писал(а):


romm писал(а):
Думаю що проблема повязана з попаданням певних елементів , розчинених у воді , на поверхню алюмінієвого сплаву і початком коррозії саме алю . Карбон тут не відіграє суттєвої ролі .


Тоді були б приклади (набагато більш масові) закисання алюмінієвих підсиділів в алю рамах.
Але цього немає.

Є в мене стальна рама з алю підсиділом .Їздив кілька років без проблем , а потім за рік три рази вибивав . Ось так . Чистив але не промивав раму-підсиділ . Він став неосновним велосипедом , тому я особливо не заморочувався причинами .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 23:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
romm писал(а):
Є в мене стальна рама з алю підсиділом .Їздив кілька років без проблем , а потім за рік три рази вибивав . Ось так . Чистив але не промивав раму-підсиділ . Він став неосновним велосипедом , тому я особливо не заморочувався причинами .

Знову ж таки сталь і алюміній утворюють гальванічну пару. Кілька років могло працювати анодування на алюмінії, потім стерлось анодування - корозія.

А от сам по собі алюміній кородує не дуже.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.05.2019 09:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
@noxin писал(а):
А от сам по собі алюміній кородує не дуже.

Мова відпочатку і йшла про гальванічну корозію, а не "класичну від води".

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.05.2019 21:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Коли у когось заклинить підсідел, йому явно не надто важливо, сталася там електрохімічна корозія чи якась звичайніша. У нашій сфері засоби проти гальванічної корозії ті ж самі, що й проти хімічної.
Ще один додатковий засіб.
viewtopic.php?f=36&t=19170&start=15#p267239


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.100s | 44 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'